Med en vision om at inspiere par og singler

Det hele startede i 2017

Året var 2017, og Kristoffer Hjerrild havde arbejdet i sexlegetøj branchen et par år og oplevelde den øget interesse for sexlegetøj og fokus på intimitet. Dog så han også at mange følte det var uoveskueligt og overvældende at komme i gang da de fleste shops havde tusindevis af produkter og det samtidig ikke var nemt at have den første samtale om sexlegetøj og det at udforske nye ting med ens partner.

Derfor gik Kristoffer Hjerrild sammen med branche- og forbrugereksperter om at udvikle et abonnementskoncept, som ville være en overraskelsesboks med det formål at blive udfordret og udforske nye sider af din seksualitet med eller uden en partner.

about

Løvens Hule og de første år

I December 2017 blev L’AMOURBOX lanceret og nåede efter de første 6 måneder op på 1000 medlemmer.

I 2019 deltog vi i Løvens Hule, hvor mere en 1 million seere så med da vi var så var så heldige (og lidt seje) at få en investering fra 2 af løverne.

Herefter åbnede vi i Sverige og Norge og udvidede konceptet til også at være til singler samt flere forbedringer af konceptet.

about

Anbefalet af eksperter

Vi er i dag blevet omtalt mere end 100 gange i Danmark og udland og er blevet anbefalet af flere eksperter og ambassadører.

Vi har bla. deltaget i Aftenshowet, Take Off, DR, TV2, EB, Finans og mange flere.

I sammenspil med eksperter har vi udviklet konceptet til i dag at tilpasse sig det enkelt medlem med personalisering.

Vi er kun lige startet

Da vi startede L’AMOURBOX var drømmen at inspiere par i Danmark og vi er utrolig taknemmelig for de mange par og singler som har prøvet L’AMOURBOX, men vi ser frem til at sige velkommen til mange flere i Danmark og udland.

I dag udvikler vi næsten alle vores produkter selv og med nye spil og udfordringen og vi vil fortsætte med at finde på nye spændende udfordringer.

about